fredag 4. mai 2007

I dag har jeg vært ute i hagen i mange timer, og i stedet for å fortelle så mye tenkte jeg at jeg kunne vise noen bilder i stedet ^_^

Hmm... Det her luktet interessant...


Hopp!


Hva er dette her for noe rart noe da?


Hva er det du ser på?


Hmmm.... Var det ikke her buret mitt sto når jeg bodde ute mon tro?


Jo det var det tenk! Fordi det husker jeg!


Her sitter Ari og slikker meg i munnviken


Og her sitter vi begge to å poserer foran kameraet


Men så ville jeg ha litt kos av Chi i stedet, så jeg hoppet bort til henne


Legg bort det dumme kameraet og kos med meg!


Den her er min, bare så dere vet det!


Og hun her er min også!


Som alltid måtte jeg inn igjen når det begynte å bli kaldt ute :(


Men jeg vil si at jeg har hatt en fin dag i dag. Og vet dere hva? Jeg skal ut å løpe hele dagen i morgen også bare det er fint vær ^_^

Forresten så har jeg fått ordnet med en film av meg når jeg var ute i hagen i dag -> Lurifacks in the garden

Ingen kommentarer: