onsdag 5. mars 2008

En liten tur på badet...

I dag har jeg fått løpe en del på badet, Chi ordnet til og med rommet mitt under vasken slik at jeg kunne sitte der. Var litt missfornøyd i begynnelsen da når jeg så at hun dekket alt til med avispapir, men så fant jeg ut at jeg ville hjelpe til og da var egentlig ting helt greit igjen.

Når jeg er inne på badet har jeg også som regel halvdelene av et reisebur jeg kan ligge oppi om jeg vil, og i dag har jeg ligget og kost meg og sovet en del oppi den. Det er så deilig å ligge å dra seg på det vare baderomsgulvet.

Chi har vært en del inne hos meg i dag og hver gang har vi hatt en liten kosestund, noe som egentlig er veldig koselig ettersom hun har hatt litt lite tid til meg i det siste fordi hun er så opptatt med skole om dagen. Eneste var at siste gangen hun kom inn så måtte jeg igjennom stellet før kvelden (altså rens med klorhexidin), jeg hater det, men Chi har fått det for seg at det må gjøres hver kveld etter vi var hos dyrlegen... Uansett, da jeg kom tilbake til buret mitt igjen så fikk jeg solsikkefrø før jeg la meg og det hjalp egentlig litt, så da lot jeg Chi kose litt med meg igjen.

Håper jeg får løpe på badet hele dagen i morgen også ^^

Ingen kommentarer: