søndag 16. mars 2008

Årets første utedag ^^

I dag har det vært så fint vær (litt under 15grader) så meg og mamma/Chi var ute og koste oss i det varme været. Dette er faktisk første dagen i år jeg er ute.

Bilde av meg foran benken ute, mamma klarte selvsagt å glemme kameraet inne så dette bildet er tatt med mobil:


"Å, så de er her i år også ja..."


Busken min sto også på sin faste plass i år også:


Endelig fikk mamma somlet seg inn og hentet kameraet sitt:


Har jeg ikke fine øyne?


Her sitter jeg og poserer for kameraet, mamma syntes at jeg er veldig flink til det:


Mamma, du har glemt å rense linsa!


Slapper av litt i det fine været:


En fin ting med å være ute er at det nesten finnes mat over alt, og tro meg det smaker mye bedre enn maten jeg får inne:


The King of the Garden:


Selv om man er ute er det viktig å holde seg ren:



Også var det baklabben sin tur:


Video av meg ute i hagen: Lurifacks ~ First day of spring

Jeg var ute før jeg hadde spist (jeg får alltid mat om morgenen) så når jeg kom inn fikk jeg mat, nytt vann og friskt høy og mine 10 daglige solsikkefrø. Det var kjempe godt (spesielt solsikkefrøene) og etterpå la jeg meg likegodt ned og tok en lur ^^

1 kommentar:

HairyYet sa...

Aa, det var sikkert deilig med en tur ut! Ser ut som om du koste deg ordentlig! Du har innmari stilig frisyre forresten :)