søndag 16. mars 2008

Ferie ^^

I morgen reiser mamma på fjellet med besteforeldrene sine (altså oldeforeldrene mine) og ettersom oldemor er allergisk mot dyr, noe fetteren og tanten til mamma også er så kan jeg ikke være med. Heldigvis har CM sagt ja til å passe meg ^^

Her sitter vi i bilen på vei til CM:

Da vi kom til CM hadde hun alt satt frem og ordnet det i stand til at jeg kunne få lov å flytte inn noen dager. Jeg hoppet rett inn og fant meg til rette.

Mamma pratet litt med CM og fortalte henne litt om meg og sånn.

Jeg kommer nok til å savne mamma litt, men jeg har med ballen min og mamma har sagt at det er en kaninfrøken som også bor her som heter Monsen ^^

Uansett har lovt å si fra mamma at vi er kjempe takknemlige for at du (CM) har sagt ja til å passe på meg i ferien ^^

Ingen kommentarer: